Új év, na meg a régi

Haladjunk időrendi sorrendben tehát kezdjük a régivel. Kis visszatekintő poszt következik.

2013-ba úgy léptünk bele, hogy futókluboztunk. Minden hétfőn. Ez azóta csak súlyosbodott, már péntekenként is járunk, sőt szombat reggelre is találtunk magunknak futni valót a Park Run formájában. Bár ez már csak a december fejleménye.

Park Run

Szóval jó sokat futunk és ez elég sok időt elvisz, jövő héten lesz az 50. hét, hogy futóklubba megyünk. Számold bele, hogy az utazások miatt elég sokat kénytelenek voltunk kihagyni.

Mert utaztunk is tavaly szép számmal. Kezdtük Floridával, ahol láttunk rakétákat, egyet fel is lőttek a tiszteletünkre, úszkáltunk manatival, láttuk a Dali Múzeumot, sétáltunk aligátorok között. Szinte vissza sem értünk már mentünk is Spanyolországba. Ez egy mászótúra volt erről nem született sok beszámoló, ellenben odafelé útba ejtettük Barcelonát. Visszafelé meg Montserratot.

A tavasz arról is szólt, hogy nyakunkba vettük a ház körüli kert gondjait. Ezek elég nagy gondok rengeteg időt visz el szintén. Most szerencsére tél van és így kaptunk egy kis levegőt ez ügyben.

De ez természetesen nem fárasztott le végképp minket ezért csináltunk egy műfalat is még tavasszal. Az év a fogások szaporításáról szólt. Most már van elég.

Jött a nyár és a kerti kisház bontása és építése. Közben elmentünk Blóba mászni. Bebizonyosodott, hogy kocsival kényelmesen elérthető, és a sátrazásnak köszönhetően elég költség hatékony is. Ezekkel elég jól kitöltöttük a nyarat.

A nyár végére fél évszázados fennállásom megünneplésre egy bulit szerveztünk. A rengeteg ajándékról bőven írtam, nem citálom ide.

Jött az ősz és a szokásos kalymnosi túra. Hihetetlen, hogy nem tudjuk megunni. Jó hely, na.

Hosszú idő óta idén újra horgásztam, beleástam magam a bringa szerelés fortélyaiba, még fejlesztgettük a kisházat és ezzel el is ment az ősz.

Nem volt annyira kellemes a csőtörés, annál jobb volt a repülő múzeum.

Jött a karácson és a víz. Pontosabban mi mentünk haza karácsonyra miközben Maidstoneba jött a víz, ami komoly károkat okozó áradásokat hozott a környékre. Mi erről teljesen lemaradtunk szerencsére. Viszont az eső ismét eldurvult, ma délután megint így nézett ki a part.

És komoly esőket ígérnek még a következő napokra. De nem minden ilyen rossz az új évben.

Na hogyan kezdi egy futó az újévet? Futással, igen. 12 óra sem telt el az évből és már kétszer futottunk. Egy Park Runt és egy tájékozódási futást. Az elsőt megúsztuk szárazon, de a délelőtt folyamán megjött az eső és ez elég zorddá tette a tájékozódási futást. Ezzel együtt élveztük, megérne egy külön posztot.

Ja és az ősszel megszületett a 300. írás is, mellesleg egy remek videóval egyetemben. Igyekszem, ígérem igyekszem.

Írta: Feri Címkék: blog futás utazás Kommentek: 1 hozzászólás

Anya 2014. Jan. 03. 20:14
Szép lista az utazásokat illetően,munka is volt bőven, de jó vissza tekinteni.

3D (3) 3D_print (3) 550D (1) ablak (6) Afrika (2) ajándék (10) állatok (11) Amerika (20) Anglia (18) angol (3) apache (1) apám (2) apple (14) Ausztria (4) bárány (1) betegség (1) bicikli (2) blog (10) canon (3) cipő (3) Ciprus (4) család (16) csikós_cikk (2) csomag (8) Egyiptom (1) első (2) Emily (2) étterem (3) Európa (21) film (6) Florida (10) forgalom (1) fotó (7) főzés (5) Franciaország (1) futás (44) Gabi (3) golf (2) Goodwood (2) google (5) Görögország (18) gyümölcs (1) haj (1) hajó (1) hangulat (2) ház (11) hirdetés (1)  (8) hobbi (1) időjárás (10) internet (5) iPad (10) iPhone (5) Írország (8) izland (3) játék (2) kaja (5) Kalymnos (16) karácsony (9) Kati (1) kenyér (10) képek (6) kert (11) kirándulás (7) konyha (10) korcsolya (1) kórház (1) könyv (2) Krisztián (3) kutya (5) lakás (20) London (14) macska (3) madarak (5) magyar (2) Magyarország (16) Marci (2) marokkó (12) mászás (23) mozdony (1) mozi (4) műtét (1) növény (6) Olaszország (3) olimpia (3) paradicsom (3) php (2) politika (3) Portland (2) prog (2) programozás (5) radar (1) rejtvény (4) reklám (1) repülés (12) rewrite (3) róka (2) rss (1) sár (3) sárkány (1) script (1) sérülés (2) síelés (4) snooker (1) sör (3) Spanyolország (9) sport (5) street_view (2) sütés (25) számítógép (13) szemüveg (1) szerelés (37) szomszéd (9) szomszédság (22) szülinap (5) talált (13) tanulás (1) tél (5) természet (10) timelapse (2) Usa (3) utazás (88) választás (1) varrás (2) vásárlás (6) vasút (5) vendégség (10) vér (1) verseny (2) vicces (3) videó (25) virág (6) vulkán (2) zsázsa (1)