Nem tanultunk

Most nem szégyellem egyáltalán, hogy rég írtam. Jól kitöltöttük a napokat és este sajnos nem mindig volt jó a net. Aránylag egyszerűen össze tudom foglalni mi történt az elmúlt napokban. Másztunk, majd strandoltunk(!), este vacsora után szaladgáltunk. Ez kicsit jobb felbontásban úgy nézett ki, hogy reggeli után elindultunk a kinézett mászó hely felé. Innen általában 3 óra tájban elmenekültünk mert annyira meleg volt. Ez alól kivétel a mai nap mert ma egész nap árnyékban voltunk. Visszarobogóztunk a szállásra ahol lehajigáltuk a cuccokat, fürdőruhát vettünk és irány a part de szigorúan a fagyison keresztül. Mire elfogyott a nagy adag fagyi pont leértünk a partra ahol komoly napozási és úszási programot folytattunk úgy este hatig amikor is már annyira alacsonyan járt a nap, hogy nem volt érdemes tovább a parton maradni.

naplemente kalymnos telendos

Ismét haza, majd fürdés, jó eséllyel hajmosás a sós víz után. Úgy 6 7 óra felé már sétáltunk az éttermek felé. 9 előtt szinte soha nem végeztünk a kajálással, és természetesen utána is kellett egy kicsit sétálni. Kivételes volt ha 10 előtt haza jutottunk. Pár ilyen alkalommal megpróbáltam blogolni de akkor meg a net vacakolt. Így telnek a napjaink.

De most időben hazaértünk és net is van, kicsit behozom a lemaradást.

Legyünk túl a rossz híren. Kati meghúzta az ujját. Szinte ugyanúgy ahogy én szinte pont egy évvel ez előtt. Talán kicsit kevésbé, reménykedünk, hogy hamarabb meggyógyul.

Kati sérülés

Itt még azt hittük ez lesz a legkomolyabb sérülés, tévedtünk, ez azóta már majdnem teljesen begyógyult.

Szintén egy évvel ezelőtt írtam arról, hogy megtanultuk ide még késő ősszel is kell hozni búvár felszerelést. Nos nem tanultuk meg. Ismét elkövettük azt a hibát, hogy azt hittük nem lesz elég jó idő itt, így egyikünk sem hozott búvár cuccot. Mivel nekem a szemüvegem már elég tropa ezért beruháztam egybe. Elég olcsó darab, de pár évig jó lesz majd.

Kis kanyar. Van egy nagyon kedves barátunk Eszter aki szintén mászó, Angliában, Sheffieldben él, és biológus. Vele egyszerre ismertük meg Mónit aki viszont Finnországban, Turkuban lakik. Mind ketten egy azóta nem létező magyar mászófalnál dolgoztak. Na most milyen esély van arra, hogy találkozzunk egy magyar lánnyal itt Kalymnoson (ahol eddig még egyetlen magyarral sem találkoztunk eddig) aki biológus, Sheffieldben él és természetesen mászó, és nem Eszter az? És a társaságban az egyik lány akivel együtt érkezett, finn és Turkuból származik. Lehet, hogy mégis csak kéne lottózni?

Adri és Kati

Kati és Adrienn a ma délutáni strandolás alkalmával. Itt kell megjegyeznem, hogy nagyon jó szolgálatot tett az új búvár szemüveg. Elmentem egy nagyot úszni vele és mikor jöttem kifele a mellig érő vízben egy lepény halat találtam. Odacsődítettem a csajokat akik baromira örültek a találatnak. A finn lány még este is újságolta valakinek, hogy mit látott délután.

Napok óta nyárias meleg van, annyira, hogy még a szállásadónk is megjegyezte, hogy milyen meleg van, pedig ő hozzá lehet szokva. A víz csodás, felhőt szinte nem látni.

A végére még egy kép amit pár napja lőttem amikor elmentünk egy kicsit kirándulni.

Ezen a képen egy kecskét rejtettünk el.

Írta: Feri Címkék: Görögország Kalymnos utazás Kommentek: 1 hozzászólás

Anya 2012. Oct. 22. 20:02
A képek gyönyörüek, a lányok is.Hogy él meg ez a fa hiszen kint van a gyökere a földből? Szegény kecskének igen melege lehetet.

3D (3) 3D_print (3) 550D (1) ablak (6) Afrika (2) ajándék (10) állatok (11) Amerika (20) Anglia (18) angol (3) apache (1) apám (2) apple (14) Ausztria (4) bárány (1) betegség (1) bicikli (2) blog (10) canon (3) cipő (3) Ciprus (4) család (16) csikós_cikk (2) csomag (8) Egyiptom (1) első (2) Emily (2) étterem (3) Európa (21) film (6) Florida (10) forgalom (1) fotó (7) főzés (5) Franciaország (1) futás (44) Gabi (3) golf (2) Goodwood (2) google (5) Görögország (18) gyümölcs (1) haj (1) hajó (1) hangulat (2) ház (11) hirdetés (1)  (8) hobbi (1) időjárás (10) internet (5) iPad (10) iPhone (5) Írország (8) izland (3) játék (2) kaja (5) Kalymnos (16) karácsony (9) Kati (1) kenyér (10) képek (6) kert (11) kirándulás (7) konyha (10) korcsolya (1) kórház (1) könyv (2) Krisztián (3) kutya (5) lakás (20) London (14) macska (3) madarak (5) magyar (2) Magyarország (16) Marci (2) marokkó (12) mászás (23) mozdony (1) mozi (4) műtét (1) növény (6) Olaszország (3) olimpia (3) paradicsom (3) php (2) politika (3) Portland (2) prog (2) programozás (5) radar (1) rejtvény (4) reklám (1) repülés (12) rewrite (3) róka (2) rss (1) sár (3) sárkány (1) script (1) sérülés (2) síelés (4) snooker (1) sör (3) Spanyolország (9) sport (5) street_view (2) sütés (25) számítógép (13) szemüveg (1) szerelés (37) szomszéd (9) szomszédság (22) szülinap (5) talált (13) tanulás (1) tél (5) természet (10) timelapse (2) Usa (3) utazás (88) választás (1) varrás (2) vásárlás (6) vasút (5) vendégség (10) vér (1) verseny (2) vicces (3) videó (25) virág (6) vulkán (2) zsázsa (1)