Kalymnos

Hát itt vagyunk újra. Immáron harmadszor. És még mindig meg tudok lepődni, hogy milyen jól érzem magam itt. Még azzal együtt is, hogy fárasztó volt a tegnapi nap.

kalymnos

A repülő nagyon korán indult. 3 órakor kezdtünk készülődni és fél négy körül indultunk a reptérre. Le sem feküdtem. Ez nem volt akkora gond mert előzőleg rendesen belecsúsztam az éjszakába a munkával. Olyankor tudok jól dolgozni. Viszont utána késő délelőttig alszom. Na ez most nem volt. A gépen szundítottam egy félórát talán de aztán nézegettem az iPaden, hogy merre járunk. Nagyon érdekes volt. Pl átrepültünk Szarajevo felett. Az is érdekes volt, hogy milyen magasra szálltunk le. Elmentettem az útvonalat, remélem ki tudom nyerni a programból és akkor megosztom. Lényeg az, hogy nem aludtam. A leszálás után buszra ültünk és elmentünk a komphoz. Ez ugye azért kell mert a szomszédos Kosra kell repülni mert oda van közvetlen járat. Megjegyzem háromszor jöttünk eddig három különböző útvonalon és a tapasztalat azt mutatja, hogy ez utóbbi a legjárhatóbb út. Először ugye jöttünk Athéni átszállással Kosra és ott béreltünk kocsit és úgy jöttünk át komppal, másodszor szintén átszállással de akkor úgy egy nap késéssel viszont Kalymnoson szálltunk le. Most megint át kellett kompozni viszont az megtanultuk, hogy nem érdemes járművet bérelni és azzal hajózni. Ez azért is szerencsés volt mert a személyszállító komp hamarabb jött és nem kellett várni a nagy hajóra. Viszont(!) olyan szél és hullámok voltak, hogy a kis hajón úgy éreztük magunkat mint a rodeósok a bikán. A kis hajót azért úgy képzeld el, hogy 80-90 férőhelyes. Viszont nagyon gyors. És szembe ment az amúgy is erős széllel (és hullámokkal). Ezért le is fagytunk mire átértünk. Igazán jó volt leszállni róla. Utána jó mászó módra meg osztottuk a taxit egy olasz párossal. És idén kocsit sem béreltünk, ezt is megtanultuk már, hogy nem szükséges. Egy kis mopeddel közlekedünk. Nagyon régen ültem már robogón, nagyon szokatlan érzés. De így nem lógunk ki a sorból, itt minden mászó így oldja meg a közlekedést. Mire megtaláltuk a szállást addigra rendesen le lettem harcolva, úgy hogy szépen kidőltem és aludtam kb. 3 órát. Utána viszont helyre állt a rend és ma éjjel már rendesen kialudtam magam. Pedig még dolgoztam is egy kicsit. Ma voltunk mászni is. Másztam egy 6a-t. Ez azért érdekes mert tavaly másztam itt 6b-6b+-okat és ezek szerint nem vagyok sokkal rosszabb mint fél évvel ez előtt. Haza érés után gyorsan lefürödtünk mert tegnap este nem volt meleg víz, elfogyott ezt ma meg akartuk előzni. Utána egy fagyi a kedvenc helyen majd ki az apartman tulajának éttermének a teraszára mert csak ott van net.

Átfutottam a leveleimet (semmi érdekes), ránéztem gyorsan a hírekre mert reggel olyan érzésem volt mintha lett volna egy kis földrengés, de erről semmit nem találtam. Ha valaki rendes net előtt ül megnézhetné, hogy így volt e. Ha kész vagyok ezzel az írással akkor nemsokára vacsi. Jó dolgunk van na.

Írta: Feri Címkék: Görögország Kalymnos mászás Kommentek: 3 hozzászólás

Mam 2011. May. 09. 17:56
Nem egy Piroska nevű lánnyal mentél?Ha férelépsz,kicsinállak!
Feri 2011. May. 09. 18:02
Piroska de nem a neve, hanem az arca, meg egyébb részei.
Anya 2011. May. 15. 17:32
Ez egynapos szín?

3D (3) 3D_print (3) 550D (1) ablak (6) Afrika (2) ajándék (10) állatok (11) Amerika (20) Anglia (18) angol (3) apache (1) apám (2) apple (14) Ausztria (4) bárány (1) betegség (1) bicikli (2) blog (10) canon (3) cipő (3) Ciprus (4) család (16) csikós_cikk (2) csomag (8) Egyiptom (1) első (2) Emily (2) étterem (3) Európa (21) film (6) Florida (10) forgalom (1) fotó (7) főzés (5) Franciaország (1) futás (44) Gabi (3) golf (2) Goodwood (2) google (5) Görögország (18) gyümölcs (1) haj (1) hajó (1) hangulat (2) ház (11) hirdetés (1)  (8) hobbi (1) időjárás (10) internet (5) iPad (10) iPhone (5) Írország (8) izland (3) játék (2) kaja (5) Kalymnos (16) karácsony (9) Kati (1) kenyér (10) képek (6) kert (11) kirándulás (7) konyha (10) korcsolya (1) kórház (1) könyv (2) Krisztián (3) kutya (5) lakás (20) London (14) macska (3) madarak (5) magyar (2) Magyarország (16) Marci (2) marokkó (12) mászás (23) mozdony (1) mozi (4) műtét (1) növény (6) Olaszország (3) olimpia (3) paradicsom (3) php (2) politika (3) Portland (2) prog (2) programozás (5) radar (1) rejtvény (4) reklám (1) repülés (12) rewrite (3) róka (2) rss (1) sár (3) sárkány (1) script (1) sérülés (2) síelés (4) snooker (1) sör (3) Spanyolország (9) sport (5) street_view (2) sütés (25) számítógép (13) szemüveg (1) szerelés (37) szomszéd (9) szomszédság (22) szülinap (5) talált (13) tanulás (1) tél (5) természet (10) timelapse (2) Usa (3) utazás (88) választás (1) varrás (2) vásárlás (6) vasút (5) vendégség (10) vér (1) verseny (2) vicces (3) videó (25) virág (6) vulkán (2) zsázsa (1)