Kati megy az osztálytalálkozójára haza felé. És melóból megy, ilyenkor minden perc számít ezért én vittem ki a reptérre. Na nem mintha én gyorsabban tudnék haladni a tömött autópályán inkább azért mert akkor meg lehet spórolni a parkolóban keringőzést, a parkolóból a terminálra buszozást. Nem sok idő, max 10-15 perc, de ilyenkor ugye minden perc számít, mint említettem. Meg a parkoló díját. Viszont több benzin fogy szóval ezzel azért nem vagyunk sokkal beljebb. Persze nem ezzel kezdődött a nap hanem izomlázzal, mert tegnap futottunk egy 20-ast ami nem is lett volna baj mert már csináltunk ilyet de előtte nap 15-öt. Ez a kettő már erősen érezhető volt ma. Ezt majd még kell csinálni. Remek edzés. Kicsit nagyképűen hangzik de két 15 egymás után már nem érezhető. De vissza a mai naphoz.
Reggelire szereztem kenyeret a Sparból. Igen itt is van ilyen. És hozzánk az van a legközelebb. Valójában nem is kenyeret hanem bagettet. Közben kinyitottam az ablakokat mindkét lakásban. Anyámmal beszéltem skypeon amikor arra terelődött a szó, hogy milyen idő van és ránéztem a hőmérőre és kint melegebb volt mint a lakásban! Szóval jó nagyot szellőztettem mindkét helyen. Majd csináltam a bagett 2 izmos darabjából szendvicset az útra. Olvasgattam a neten a követendő tech híreket. Aztán Kati telefonált, hogy végzett. Röptében ablakokat csuktam. Katit felvettem a kórház előtt és rágurultunk az autópályára.
Itt lett egy kis izgalom. Ha olyan helyre megyek ahova időre kell érkezni szoktam hallgatni a BBC 2-őt. Ott nagyon sűrűn mondanak közlekedési információt, főleg a délutáni csúcsforgalom idején. És most az volt. És mit tesz be is mondták, hogy le van zárva az M23 ami ugye a reptér felé vezet. Kati gyorsan felment a telefonnal a netre de ott nem volt jelezve a lezárás. Mondtam neki nyugodjon meg az infó táblán, ami itt elég sűrűn van az autópálya felett, ki lesz írva. És valóban. De ott csak hosszú várakozás volt jelezve. Nagyon nem is volt más választásunk mert nem volt lejáró a reptérig azt meg nem kockáztattuk, hogy tovább megyünk az M25-ön, lemegyünk a következő lejárónál és aztán tekergünk kis utakon. Szerencsére a csak sávlezárás volt és azután a csomópont után ahol nekünk le kellett mennünk. Viszont sokan mások is úgy ítélték, hogy jobb lenne elkerülni az adott szakaszt ezért jelentős kocsisor volt az autópályától a reptérre vezető úton. Szerencsére ez egy nagyon rövid rész úgyhogy nem csordogáltunk lényeges ideig ott hamar a terminál előtt voltunk. Kati kiszállt. Én vissza indultam. Mire elintézte a chekint és átment a biztonsági ellenőrzésen addigra már jócskán hazafelé tartottam. Rám csörgött és innen tudom, hogy a szendvicsek már nincsenek teljes létszámban. Csak azért értem a lakásba késve mert vagy 5-10 percet ültem a kocsiban arra várva, hogy csökkenjen egy kicsit a zápor és ne ázzak ronggyá azon a 10 méteren amíg a tető alá érek. Na jó még meghallgattam egy számomra teljesen ismeretlen ebből adódóan vsz. vadi új Katie Melua számot is. Hm most látom, hogy május 24-ére van ígérve az új albuma. Jó zene. Ez volt az a szám:
Aztán ahogy a lakásba értem ráugrottam a netre. Konkrétan a hamuesőnél felfedezett flightradar24.com-ra. Régebben a repterek járat információját nézegetve lehetett tudni, hogy mikor szállt fel valójában a gép és mikorra várható, hogy leszáll. Most meg tudom pontosan, hogy épp hagyja el szigetet.
A piros repcsi az övé. Ez egyszerűen zseniális. Régebben sokszor gondoltam rá, hogy milyen jó lenne ha lehet repülés közben, beszélni telefonon, hogy el tudjam mondani, hogy éppen merre járunk vagy éppen, hogy már leszálláshoz készülődünk stb. És tessék most itt van. Lehet követni élő egyenesben. Hihetetlen, hol tarunk ma. 10-en pár évvel ezelőtt még azt sem tudtam mi az az internet. És arra gondolni sem lehetett, hogy mi minden elérhető lesz általa.
A fenébe. Nagyon gyorsak ezek a repülők. Mire megírtam ezt a posztot már a cseh határnál jár. Pár faluval mögötte a brüsszeli malév gép üldözi. Hajrá Kati!
Megint csak a piros gépet kell nézni. Na befejezem gyorsan mert még írok egy kicsit és megint lehet frissíteni a helyzetjelentést.